آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

شهداب و شهرداری ارومیه؛ جذاب‌ترین بازی هفته| کدام بازی‌های والیبال پخش تلویزیونی دارد؟

  • کد خبر: ۸۶۴۹۷
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
شهداب و شهرداری ارومیه؛ جذاب‌ترین بازی هفته| کدام بازی‌های والیبال پخش تلویزیونی دارد؟
لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به ایستگاه چهارم رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،  در میان ۷ بازی هفته چهارم لیگ برتر والیبال که هر کدامش به نوعی می‌تواند مهم و با اهمیت قلمداد شود؛ بی تردید جدال شهداب یزد و شهرداری ارومیه به لحاظ مدعی بودن دو تیم، از هر حیث جذاب‌تر می‌نماید. خصوصا اینکه شهدابی‌ها در هفته سوم در یک بازی دور از انتظار در آمل، مغلوب لبنیات هراز شدند. حالا محمد عمده غیاثی و شاگردانش برای ماندن در کورس بالانشینان جدول، تحمل باختی دیگر را ندارند. از سوی دیگر شهرداری ارومیه هم با وجود از دست دادن مجرد و با تندروان، سودای متفاوتی با همه دوره‌های قبلی دارد و تاکنون نیز لغزشی نداشته است. وجود بازیکنان باتجربه و ملی پوش حال و گذشته هم موجب می‌شود تا انتظارات از هر دو تیم بالا باشد و همین موضوع، کار سرمربیان جوان هر دو تیم را سنگین‌تر می‌کند. صد حیف و صد افسوس که این بازی هم همانند سایر بازی‌ها بی تماشاگر است و فقط باید به دیدن آن از مرکز استان یزد دلخوش بود!
لیگ در همین آغاز راه با فراز و فرود تیم‌ها مواجه است. پیکان با خیل مصدومان به راه پرسنگلاخ می‌رود. شهرداری گنبد دست به تعویض مربی زد و بار دیگر به عظیم جزیده روی آورد. این کشمکش و فراز و فرود‌ها سال هاست که در والیبال پرمایه ترکمن صحرا جریان دارد. تیم هورسان رامسر، شهرداری گنبد و پاس گرگان منتظر حریفان به نسبت هم سنگ هستند؛ هرچند که گرگانی‌ها قهرمان آسیا را در پیش روی دارند، اما فولاد مبارکه سپاهان در ورامین گام به میدان می‌گذارد که ۷۲ ساعت پیش برای ترمیم و استانداردسازی سالن شهید گل عباسی وقت گذاشتند.

برنامه هفته چهارم لیگ برتر والیبال

چهارشنبه ۱۲ آبان‌ماه

ساعت ۱۶:۰۰
 شهداب یزد- شهرداری ارومیه
پخش استانی

ساعت ۱۸:۰۰
سایپا-لبنیات هراز آمل
پخش از شبکه ورزش تلویزیون

ساعت ۱۶:۰۰
 شهرداری ورامین-سپاهان


ساعت ۱۶:۰۰
 پاس گرگان - فولاد سیرجان ایرانیان
پخش استانی

ساعت ۱۵:۰۰
 پیکان تهران-مس رفسنجان

ساعت ۱۶:۰۰
 هورسان رامسر - راه یاب ملل مریوان

ساعت ۱۶:۰۰
 شهرداری گنبد - آذر باتری ارومیه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->